De fabrieksgarantie op je Fiskars product dekt eventuele fabricage- of materiaalfouten. De garantie geldt niet voor slijtage door regelmatig of verkeerd gebruik en toevallige schade.
Als het product minder dan 12 maanden geleden is aangeschaft, neem dan contact op met de leverancier bij wie je het product hebt gekocht. Deze kan een vervangend product of een tegoedbon aanbieden. Wij adviseren dus om eerst contact op te nemen met de leverancier. Kan deze je niet helpen, volg dan onderstaande aanwijzingen op.
Is het product minder dan 12 maanden geleden aangeschaft, klik dan hier en vul het formulier in. Zorg dat alle verplichte velden zijn ingevuld. Let op: bij alle aanvragen moet een digitale foto van het product worden meegestuurd. Zorg dat het hele product op de foto staat en lever duidelijk bewijs van de vermeende schade/fout. Zonder foto wordt je aanvraag niet in behandeling genomen.
Kijk op Dealer Zoeken om te zien waar Fiskars producten verkocht worden bij jou in de buurt.
Stuur je aanvraag naar onze klantenservice, support.benelux@fiskars.com, met vermelding van een telefoonnummer voor contact. Je gegevens worden doorgestuurd naar de betreffende accountmanager, die contact met je op zal nemen.
Voor PR-gerelateerde kwesties kun je hier een formulier invullen. Zorg dat alle verplichte velden zijn ingevuld.
Voor Fiskars producten geldt geen levenslange garantie in Europa. De garantie op al onze producten geldt voor fabricage- en/of materiaalfouten en niet voor normale slijtage, slijpen, industrieel gebruik, schade door gebruik, misbruik of verwaarlozing en toevallige schade. Wij vervangen producten nadat onderzoek is gedaan waaruit duidelijk blijkt dat de aanvraag terecht is.
Producten worden niet vervangen als ze kapot zijn gegaan of niet goed werken door misbruik van de gebruiker, dus als het product niet is gebruikt voor het doel waarvoor het is gemaakt.
De Happiness Garantie geldt voor alle Fiskars en Fiskars Pro producten die bij distributeurs in Nederland, België of Luxemburg zijn gekocht.
Als u niet helemaal tevreden bent nadat u het product thuis hebt uitgeprobeerd, stuur het dan binnen 30 dagen na uw aankoop aan ons terug.
Voeg een kopie of foto van uw aankoopbewijs bij uw retourpakket. Verpak het product in een geschikte transportverpakking en voeg het origineel of een kopie van uw aankoopbewijs bij.
Wij zullen het voor het product betaalde bedrag terugbetalen door overschrijving op de rekening waarvan u ons uw bankgegevens hebt verstrekt. De verwerking kan tot 15 dagen na ontvangst van het pakket in onze kantoren duren.
De Happiness Garantie is niet van toepassing op producten waarvoor geen duidelijk aankoopbewijs bestaat, d.w.z. producten die als geschenk zijn ontvangen. U kunt de persoon die u het product heeft gegeven echter vragen of hij een aankoopbewijs heeft dat u bij uw retourzending kunt voegen.
De Happiness Garantie is niet van toepassing op producten die gekocht zijn met cadeaubonnen of als onderdeel van een "gratis product" aanbieding voor de aankoop van andere producten.
De Happiness Garantie geldt niet als het product geen duidelijk technisch of ander defect vertoont, maar alleen als het product niet aan de verwachtingen voldoet en u het wilt retourneren. Als u een defect product wilt retourneren, moet u contact opnemen met de winkelier waar het product is gekocht of met onze klantenservice.
Als u niet zeker bent van de juiste manier om het product te retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice op consumerservice.Netherlands@Fiskars.com.
Nee. De retourverzendkosten zijn uw verantwoordelijkheid als verzender en worden niet terugbetaald. De verzender is ook verantwoordelijk voor de juiste verpakking van het product in een geschikte verpakking, zodat het product tijdens het vervoer niet wordt beschadigd.
Fiskars alleen de aankoopprijs van het product, zonder leverings- of transportkosten.
Als u vragen heeft over onze Happiness Garantie en de procedure voor het retourneren van een product, neem dan contact op met onze klantenservice op consumerservice.Netherlands@Fiskars.com voor hulp.